Da bi dodali i definisali novo radno vrijeme potrebno je otići na tab “Prisutnost”, te u sekciji “Podešenje” kliknuti na “Radna vremena”. Nakon klika na link otvara se novi prozor gdje je potrebno kliknuti na zelenu ikonu plusa.

Otvara se novi prozor gdje je potrebno unijeti šifru te naziv radnog vremena. U novom prozoru postoji pet tabova: Generalno, Pauza, Penali, Prekovremeno i Pripravnost.

U tabu “Generalno” se nalaze polja sa općim podacima o radnom vremenu i periodu rada. Vikend se treba definisati kao zasebno radno vrijeme. Radno vrijeme se definiše klikom na ikonu sata. Pored radnog vremena moguće je definisati i dozvoljeno kašnjenje, odnosno ranjenje uposlenika. Isto tako moguće je definisati i noćni rad, te ograničiti ukupno vrijeme na period rada.
U tabu “Pauza” se nalaze polja sa definisanjem početka, trajanja, završetka, te uračunavanje i obavezno korištenje pauze.
U tabu “Penali” se nalaze polja sa definisanjem nasljeđivanja polja kašnjenja i ranjenja. Moguće je računati duplo vrijeme, kao i poništiti dan.
U tabu “Prekovremeno” se nalaze polja sa definisanjem tipa prekovremenog rada. Mogu biti dva tipa i to period i interval prekovremenog. Ukoliko je definisan interval za prekovremene sate, tada se oni računaju kao proizvod prekovremenih sati i koeficijenta i računaju se zavisno od podešenja u akumulisane prekovremene, u fond efektivnih radnih sati ili se evidentiraju posebno. Ukoliko je definisan period za prekovremene sate, tada korisnik definišete Prag preko kojeg će se računati prekovremeno tj. ako je period rada 8 sati i definisani prag perioda 8 sati, sve preko 8 radnih sati će ići u Prekovremeno.


U tabu “Pripravnost” se nalaze polja sa definisanjem početka i kraja za rad u pripravnosti.
Da bi izmjene bile prihvaćene potrebno je kliknuti “Ažuriraj”.
Attendo sistem
Attendo je sistem za evidenciju radnog vremena zaposlenih i/ili kontrolu prostupa. Obuhvata bilježenje i memorisanje prolazaka, dozvolu pristupa, obradu podataka, te generisanje izvještaja. Sistem se sastoji od terminala za RFID kartice ili tagove, biometrijsku identifikaciju ili PIN, te serverske aplikacije i web aplikacije za administraciju i upravljanje samim sistemom.
Attendo proizvodi
Attendo omogućava evidentiranje raznih događaja (ulaz, izlaz, pauza, poslovni izlazak, privatni izlazak, i drugo.) kao i definisanje vremenskog okvira kada je omogućen pristup ili evidentiranje. Na ovaj način omogućena je potpuna kontrola pristupa zaposlenika u namjenske prostorije.
Više o Attendo uređajima i proizvodima možete pronaći ovdje.